Follow by Email

Loading...
"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, March 28, 2009

Lagi Risalah Jahat Dari Penjahat - malaysiakini

Reactions: 
Ni risalah terbaru dari geng jahat. aku tak mau tuduh sape-sape tapi kalau tengok pada karikutur ada label komunis ni tak dak dah geng lain. hangpa tau la sape kan?

Sape makan cili, dia rasa pedas..!

Majlis Makan Malam Anjuran DAP - malaysiakini

Reactions: 
Malam ni rasa malas la pulak nak menaip... korang tengok gambar je lah...

Lain-lain gambar korang klik dekat [sini].