Follow by Email

Loading...
"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, April 19, 2009

Pokok Demokrasi Dah Ada Teman - malaysiakini

Reactions: 
Korang tengok gambar je dekat sini... kalau nak baca berita penuh, korang klik dekat [sini]... komen aku..? baguih la macam tu, nampak macam nak pedajal, tapi diakhirnya, projek ni makan tuan... kita tak payah nak marah... pokok demokrasi sekarang dah ada teman... tak la dia kesepokokan... hahaha... Mamak bingai ni bodohnya tak habis-habis kan..? hahaha...!!!

TV3quaterhalfsix: Loud vs Silent - malaysiakini

Reactions: 
Mangsa terbukti sedang tidur... gambar diambil secara curi tanpa pengetahuan tuan punya diri... TV3suku kecoh bagai nak rak... sampai hari ni tak abis lagi cerita... gambar half naked digambarkan seolah-olah naked... aku ingat kes ni sampai PRU-13 pun tak kan abis...

Dekat bawah ni pulak "mangsa" sedang "lena" tapi mata tak tutup, sempat lagi tersenyum... mungkin sedang bermimpi yang indah-indah... pakaian errr... erm... ni pakaian jenis apa ya? kemban... ish... ni mimpi ke apa ni..? eh... nape yang ni TV3suku tak kecoh langsung..?

Mana Khir Toyo? boifren Zakiah tak de hantar gambar ni dekat media perdana kot... ai... pelik... 

Kalau korang nak visual yang lagi best... korang meniarap atas lantai, pas tu korang skodeng... kalau nasib baik... hahaha...

*aku macam "ter"nampak TuNGOKlangit dok meniarap la... hahaha...!!!

Kecoh Di Hari Penamaan Calon - malaysiakini

Reactions: 
Berita Hairan lapor - KUALA LUMPUR : Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan melarang semua parti politik membawa penyokong terlalu ramai bagi mengiringi calon masing-masing pada hari penamaan calon, bagi mengelak berlaku kekecohan.

Aik? dah 5 pilihanraya kecik dah buat dekat Malaysia lepas PRU-12... tang mana yang "kecoh" tu ha?

Aku ada tertinggal berita ke selama ni?

Aik..?

TuNGOKlangit boleh jawab tak..?