Follow by Email

Loading...
"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Tuesday, June 23, 2009

Gambar Yang Lambat Di Publish... - malaysiakini

Reactions: 
Sorry geng, memang lambat gila aku upload gambar sebab aku kena cari CC dulu untuk kerja-kerja ni. jadi apa yang korang dapat tengok pun tak banyak sangat, aku nak kejar masa. tengok je lah mana yang ada ni, petang karang mungkin aku dapat upload lebih sikit beserta dengan cerita.

Gambar-gambar dekat bawah ni ialah koleksi dari program pada 22-06-2009 dari JKR 10 dan juga Ceramah Perdana di La'loh, Manek Urai.