Follow by Email

Loading...
"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, July 16, 2009

(Update) N-41 Manek Urai: Gambar Dan Video Pengakuan UMNgOk Sogok Wang

Reactions: 
Mintak maaf geng, semalam masa aku publish, lupa nak masukkan video attachment sekali sebab nak cepat dekat cc... jadi dekat bawah ni aku dah masukkan video pengakuan tu... layan...

Dekat bawah ni ialah gambar yang diambil pada pagi hari pengundian dan lokasinya ialah berhampiran pejabat KESEDAR Sungai Peria. tengok gambar dulu...
Gambar diatas ialah gambar yang diambil semasa beberapa petugas Pilihanraya N-41, MAFREL dan juga NGO yang terlibat dalam pemantauan PRK N-41 menyerbu sebuah rumah yang disyaki dijadikan lokasi mengagihkan sogokan wang oleh UMNgOk/Barisan Nasiyonal...

Aku yakin para pembaca yang menyokong UMNgOk/Barisan Nasiyonal bising kononnya tak de bukti... gambar macam ni bukan bukti...

Jadi baik korang tengok video pengakuan dekat bawah ni pulak... diambil dari lokasi yang sama ketika serbuan dibuat...
Tolong komen ramai-ramai...