Follow by Email

Loading...
"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Saturday, August 22, 2009

Gambar Aktiviti Calon PAS N11 - Penyampaian Sumbangan & Berbuka Puasa

Reactions: 
Apa-apa majlis la, kalau ada makan free... mesti ramai... kalau majlis Tazkirah - Insya-Allah...
OKU pun turut hadir...
DSAI tiba lebih kurang jam 7:00 malam...
Menyampaikan sumbangan kepada 193 penerima...
Menunggu masa berbuka puasa...
Ucapan alu-aluan dari DSAI...
Dari jauh ku lihat makanan... hahaha...
Saifuddin Nasution pun hadir sama... sakit kaki kot... aku tengok dia jalan semacam je...
Pun datang jugak...
MB Selangor tan Sri Khalid bersama calon N11 Haji Mohd Salleh Man...
Diapit oleh 2 pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat - 1 penghormatan...
Menerima sumbangan dari dot dot dot...
Serbu...!!!
Gendang gendut tali kecapi... kenyang perut...
Masjid...

Gambar Aktiviti Calon PAS N11 - Bazar Ramadhan Kubang Semang.

Reactions: 

Gambar Aktiviti Calon PAS N11 - Bubur Lambok

Reactions: 
Hari ni kita layan gambar je...

Majlis kacau-kacau bubur lambok depan masjid Sama Gagah...

Khairy Jamal: 3 Lawan 1..!

Reactions: 
3 soalan dari KJ lawan 1 soalan dari aku... mintak tolong sape-sape jawab...

Soalan KJ untuk PAS -
  1. Isu pengundi hantu dalam pilihanraya kecil ini. benarkan PAS bertanggung jawab?
  2. Mengapa PAS tidak mendapat kerusi exco dalam kerajaan negeri Pulau Pinang?
  3. Mengapa tiada sebarang rancangan atau pelan pembangunan buat rakyat sekiranya calon PAS menang di Permatang Pasir?
Soalan aku untuk KJ -
  1. Mengapa Ketua Pemuda UMNO Malaysia tidak tersenarai dalam Kabinet Najib sedangkan Timbalannya tersenarai?

Gambar Aktiviti Calon BN N11 - Tukar Naskah

Reactions: 
Gerombolan berjalan kaki membuat lawatan rumah ke rumah...
Keluar dari rumah penduduk, muka nampak sugul... tak tau kenapa... mungkin tuan rumah tengah makan...
Rohaizat disapa oleh petugas PAS... Assalamu'alaikum...
Bertukar-tukar naskah...
Rohaizat sempat meluang masa meneliti dan membaca naskah Warta Permatang Pasir keluaran Unit Penerangan Pakatan Rakyat.
Akhir kata dari Rohaizat... "Undilah Mohd Salleh Man, calon PAS mewakili Pakatan Rakyat di N11..."... itulah calon terbaik untuk DUN Permatang Pasir...

Salam Ramadhan... Stokin..?

Reactions: 
Santai-santai pagi ni... stokin siapakah paling best..?

Salam Ramadhan... petang karang kalau ada lauk lebih, jemput-jemput la aku berbukak puasa woi...

Rohaizat Calon Penipu..! Aniaya Kaum Wanita...

Reactions: 
Ni la pertama kali aku jumpa mangkuk hayun kaki penipu paling selamba... ada 2 bini masih nak nafi lagi... korang dengar rakaman dekat sini...

Kalau ikut perbualan dalam rakaman tu, Pak Mertua Rohaizat sendiri yang nikahkan Rohaizat dengan Rafizah...

Menatang Rohaizat ni apahal..?