Follow by Email

Loading...
"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, October 04, 2009

N-31 Bagan Pinang: Gambar-Gambar Sekitar Penamaan Calon (dari lensa pembaca)

Reactions: 
Penyokong Be-eNd yang malu-malu sokong Be-eNd
Puteri UMNgOk ke Puteri UMMM... mok!
Barisan hadapan Puteri (...?) diiringi oleh awek-awek FRU
UMNgOk lupa... dah 7 kali kalah PRK berturut-turut. Betul kate Chedet... UMNgOk mudah lupa..!

Sumber - Mohamad Fuad Kahar

N-31 Bagan Pinang: Bantuan 1Malaysia Ditolak Indonesia Kerana Hasil Perjudian..!

Reactions: 
Sumber - Mohammad Hafiz

Amacam..? komen banyak-banyak pun tak guna... orang lain ingat jugak nak hidup ni nak dapat sumber halal atau haram... orang UMNO/BN je yang tak reti-reti ngan semua ni...

Pejuang Islam konon... Piiiiiiraaah...!!!

Kalau sebut UMNO/BN pejuang judi memang aku percaya...