Follow by Email

Loading...
"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Sunday, June 06, 2010

Israel Menipu Bahan Bukti Mavi Marmara Bawa Senjata

Reactions: 
Aku malas nak tulis panjang-panjang, korang tengok sendiri gambar-gambar dekat sini, lepas tu korang baca penerangannya dekat sini.

Kerja-kerja menipu ni kalau dekat dunia memang sinonim dengan Israel dan kalau dekat Malaysia pulak, sinonim dengan UMNO/BN. geng-geng UMNO/BN tak payah nak marah kalau aku cakap macam ni... yang ni memang fakta. nak bukti..?

1 - 11hb. Mei, 2010, UMNO claim ulang tahun UMNO yang ke 64... Nombor keahlian UMNO Tun Dr.Mahathir Mohammad ialah - 00000001. aku nak tanya orang UMNO, tahun berapakah nombor keahlian UMNO 00000001 yang didaftarkan atas nama Tun Dr.Mahathir Mohammad didaftarkan..?

Kalau nombor keahlian UMNO 00000001 yang didaftarkan atas nama Tun Dr.Mahathir Mohammad didaftarkan pada tahun 1988, bermakna ahli pertama UMNO telah menjadi ahli UMNO selama 22 tahun. lagi 42 tahun tu UMNO tak de ahli ke..?

Kalau tak de ahli, siapa yang daftar UMNO sebagai sebuah pertubuhan..? hantu Atlantuya kah..? Bik Mama kah..?

Kalau sebuah pertubuhan tak de ahli, bolehkah ianya didaftarkan sebagai sebuah pertubuhan..?

Sebelum sesebuah pertubuhan didaftarkan, berapakah jumlah minima ahli telah ditetapkan mengikut undang-undang pertubuhan Malaysia..?

a. tiada ahli.
b. ahli tiada.
c. tiada ahli tiada.
d. ahli tiada ahli.
e. ahli bodoh.

Jawab yang tu dulu...