Follow by Email

Loading...
"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, April 28, 2011

AWAS...!!! Seorang Lagi Bakal Mati..?

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...
Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sedang mengesan seorang saksi lelaki bagi membantu satu kes siasatannya.

SPRM dalam satu kenyataan hari ini berkata, saksi yang dikehendaki ialah Abd. Rashid Jaafar, 46, dengan nombor kad pengenalan 650316-01-5677 yang beralamat di No 39, Jalan KP 1/2, Taman Kota Perdana, Bandar Putra Permai, Seri Kembangan, Serdang Selangor dan No. 56 Parit Haji Abd Salam, Batu Pahat Johor.

Seluar Dalam...

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Tiba-tiba blog ni jadi 1 blog yang membusankan, tak macam dulu... busan sebusan busannya... Gua nak menaip pun rasa busan sangat-sangat. Politik Negara Malaysia dah jadi Politik Alat Sulit. Politik Nafsu Serakah. Bila sebut Nafsu Serakah, cerita lain tak de, cuma cerita dalam seluar dalam, cerita besar, panjang, kecik, lebar, luas, dalam, semak, clear, kelepet.

Media Perdana dalam bentuk penyiaran dan penulisan dah jadi Media Phorno. Kalau tahun ni penulis buku Mona Gersang nak bangkit gua rasa amat-amat payah sebab terpaksa bersaing dengan Media Perdana yang lebih luas skop dan sebarannya... paling susah bila Media Phorno Perdana mendapat kelulusan penuh dalam semua bentuk penyiaran dan penyebaran oleh Kementerian Dalam Negeri dan jugak Kementerian Penerangan.