Follow by Email

Loading...
"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, June 23, 2011

Mazhab UMNO Cakap: Haram Jual T'Shirt BERSIH

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...
Pihak Polis memberi amaran kepada mana-mana individu atau Perniagaan yang menjual Baju BERSIH 2.0. Arahan ini dikeluarkan kerana Perhimpunan tersebut tidak mendapat sebarang permit setelah menerima beberapa laporan polis yang mendesak agar Perhimpunan tersebut dihentikan serta merta.

Pihak polis mengeluarkan arahan tersebut setelah seorang aktivis PKR, Razali Abd Ghafur diberi amaran kerana menjual baju berwarna kuning bercetak perkataan 'Bersih' kepada orang ramai.

Amaran tersebut diberikan kepada beliau pada majlis ceramah Jelajah Selangor Tawan Malaysia (Jelas 2) di Kampung Sungai Merab Luar, Bangi.

BERSIH 2.0: Mesti Bawa Kit Kat...!!!

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Macam ni caranya nak kalahkan MeLAYU...

http://youtu.be/GjfOOPWKcXY

BERSIH 2.0: Dengan Nama Allah...

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...
"Korg ni buta hati ke?? buat apa sokong ambiga keling paria haramjadah tu? dia ni kapir laknat. korang tau tak dia ni jadi alat anjing2 politik untuk musnahkan keutuhan melayu. dia kata je nak BERSIH kan SPR. bersih kepala bapak dia.

“puak2 PAS n PKR pun buta tuli n pekak badak.. kalau SPR tak bersih, boleh ke diorang menang kat Sgor, Kedah, Penang, Kelantan n perak dulu? DAP cina sial tu pulak lagi haram jahanam. dia tengok je melayu bertekak. hujung2 dia perintah negara ni dan kristiankan kita semua. aku nak kasi amaran kat korang semua.

“kalau perhimpunan ni jadi, aku dan org2 aku akan bunuh ambiga dan korang2 keliling dia satu persatu, termasuklah orang2 politik bangang yg bersekongkol ngan kafir laknat tu.. ini amaran aku. Korang tengokla nanti."

"Bekas Datuk Paduka" Ibrahim Ali Cari Teman...

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...
Tarik gelaran, darjah kebesaran Ambiga

SHAH ALAM 22 Jun - Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) Selangor hari ini memohon agar pingat Darjah Datuk Paduka Mahkota Perak (DPMP) yang dikurniakan oleh Sultan Perak kepada bekas Presiden Majlis Peguam Malaysia, Datuk Ambiga Sreenevasan ditarik balik.

Yang Dipertuanya, Abdullah Mansor berkata, Ambiga tidak layak untuk terus memakai darjah kebesaran berkenaan atas tindakannya cuba menghasut rakyat menyokong budaya perhimpunan haram di negara ini.

Katanya, Ambiga yang juga Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) tidak bertanggungjawab kerana tidak menghormati undang-undang negara.
Aik...???

Kuiz 23hb. Julai, 2011: Siapa..? Apa..? Siapa..?

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Laporan dari Utusan Malaysia Online (baca: UtuSex Meloya Online)