Follow by Email

Loading...
"Pandangan Dalam Laman Ini Tidak Semestinya Menunjukkan Sikap WebMaster & Lain-Lain Penulis. Dasar Kami : Menyiarkan semua posting para penulis jemputan tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan (Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan). Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat). ©1422 Hakcipta Tak Terpelihara. Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami. Email: poji2ya@gmail.com

"Mengikut Perjanjian itu, tiap-tiap Negeri akan menerima 5% daripada nilai petroliam yang dijumpai dan diperolehi dalam kawasan perairan atau di luar perairan Negeri tersebut yang dijual oleh PETRONAS atau ejensi-ejensi atau kontrektor-kontrektornya".
- Tun Abdul Razak, Dewan Rakyat (12hb. November, 1975)

Thursday, August 11, 2011

Murtad: Pahang Catat Kelulusan Murtad hampir 100%

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini. Mekasih...

Ni kali ke 3 gua menulis bab Murtad... Lepas ni gua malas dah nak tulis... Tulis banyak kali pun, bukannya puak-puak UMNO paham. Cerita bab Murtad, gua tak berapa paham kes Gereja DUMC jadi gua tak nak komen apa-apa.

Baik Hassan Ali, baik Kerajaan Negeri Selangor bagi gua adalah mangsa pihak yang berkepentingan. Secara automatiknya, isu JPN dan SPR jual Negara pada Pendatang Haram dah tertutup dengan isu yang sebenarnya bukan isu.

Gereja DUMC: Dakwah Kepala Hotak Kau la..! (siri 2)

Reactions: 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini. Mekasih...

Sekarang tengah bising isu Gereja DUMC, Gerakan meMurtadkan penganut Agama Islam bla bla bla bla bla...Gua malas nak ulas apa-apa dalam isu ni sebab kalau korang ingat (pembaca setia Blog gua mesti ingat) gua pernah ulas isu ni lama dulu... Tahun 2010... Rujuk artikel gua bertajuk "Dakwah Kepala Hotak Kau La..." bertarikh 17hb. Januari, 2010.

Masa tu memang tak de sape ambik port dan gua tau apa sebabnya... "No Political Mileage" ataupun tak menguntungkan mana-mana pihak dalam Politik... "Isu Terpencil" kata separuh Politikus... Macam sial...